כיד המלך: אילו מנות בשריות חייבות להיות בבופה בחתונה?

הבופה הוא למעשה הפנים של האירוע שלכם ולא משנה עד כמה החופה תהיה מושלמת, אם הבופה שלכם יהיה צולע לא עשיתם בזה שום דבר. עומדים להתחתן ורוצים לבחור את המנות המנצחות לבופה שלכם? הכירו את המנות המנצחות שיהפכו כל חתונה לאירוע חלומי.

פילה מדומה

כשאנחנו מדברים על פילה מדומה אנחנו מתכוונים לנתח עסיסי ביותר שמתאים לבישול ארוך או צלייה ממושכת. לנתח עצמו יש צורה של קונוס, הבשר עצמו הוא חלק ומאופיין בסיבים קצרים רבים. את הנה הזו מומלץ להגיש על צלחת ובצד לשלב תפוחי אדמה צלויים, אורז טעים, פירה טרי או אפילו סלט ירקות. חשוב לציין, הנתח עצמו חייב להיות איכותי על מנת שהמנה הזו תהיה טעימה. ככל שהנתח עצמו יהיה ברמה גבוהה יותר, כך סביר להניח שהאורחים שלכם לא יוכלו לשכוח את המנה הזו למשך הרבה זמן.

שווארמה

כחלק מבניית תפריט לחתונה הינו ממליצים לכם על אחת המנות היותר מבוקשות בבופה בחתונות – שווארמה. אנחנו מדברים בין השאר על שווארמה הודו שהיא הכי מבוקת באירועים, אך אם תרצו לשדרג את המנה תוכלו להציע לאורחים שלכם גם שווארמה עגל או כבש. בצד אנחנו ממליצים להגיש את המנה עם טחינה טרייה וכמובן חריף לשדרוג המנה. את כל הטוב הזה מגישים בחצי פיתה טרייה או בג'יבטה חמה, ניתן גם להציע את השווארמה הזו גם בצלחת, אין ספק שמדובר במנה מושלמת. אגב, בשווארמה מומלץ כמובן לשלב גם בצל מטוגן, זה יהפוך את המנה הזו לעסיסית וממכרת, כזו שאף אורח שלכם לא ירצה לפספס.

 

 

קבבוני טלה

אם אתם רוצים להשאיר את האורחים שלכם בחתונה פעורי פה, אנחנו ממליצים לכם להגיש להם קבבוני טלה על הפלאנצ'ה. את קבבוני הטלה מומלץ להכין ברמה של מדיום וול ולהגיש אותם על צלחת בנגיעה של רוטב טחינה טעים וטרי. ניתן כמובן להגיש את הקבבונים בתוך פיתה טרייה או ג'יבטה חמה, נגיעה של טחינה ורוטב פסטו ואתם בדרך למנה המושלמת. מומלץ שלא לצרוב את הקבבונים על הפלאנצ'ה למשך זמן ארוך מידי, על מנת שהם לא יאבדו מהטריות שלהם ולא יצאו יבשים מידי.

בשר טחון בטורטייה

זו ההזדמנות שלכם לקחת את הבופה לכיוון של מנה בניחוח מקסיקני ופיקנטי, ראו הוזהרתם, מדובר במנה ממכרת. אנחנו מדברים על בשר בקר טחון מוקפץ על הפלאנצ'ה עם בצל מטוגן ותבלינים מעט חריפים כמו פלפל אנגלי ומעט צ'ילי. את כל הטוב הזה מגישים בטורטייה דקה וטרייה בתוספת טחינה, פסטו, רוטב צ'ילי מתוק, ממרח זיתים ועוד כל רוטב אחר שבא לכם, הכול הולך. בחלק העליון של הטורטייה מומלץ לפזר מעט טחינה טרייה ואתם בדרך למנה המושלמת.

עראיס

אנחנו מעלים את הרמה של המנות בבופה באמצעות העראיס, אוכל שמקורו במטבח השאמי והמנה הנפוצה ביותר במזרח התיכון, בין השאר במדינות כמו סוריה וירדן. מדובר למעשה בפיתה צלויה שממולאת בקבב טלה, ניתן לצלות אותה במחבת או בטוסטר פסים. צריך לשים לב שלא צולים את הפיתה יתר על המידה, על מנת שהיא לא תישרף ותהפוך לשחורה. איך תדעו שהעראיס מוכן? הפיתה הופכת לקריספית וכל ביס הופך לתענוג של ממש. מומלץ לחצות כל פיצה לחצי ולהגיש על צלחת בצד עם טחינה טרייה וטעימה, תענוג של ממש.

לסיכום

אם אתם רוצים שהבופה של החתונה שלכם יהיה מושלם ושהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם למשך זמן, אתם צריכים להציע להם את המנות שסקרנו במאמר זה.

נגישות