עולים על הכביש בפעם הראשונה: 5 מתנות שישמחו כל נהג חדש

הבן עבר טסט? חבר טוב הוציא רישיון נהיגה? אין ספק שזהו מאורע מרגש מאוד, ואפשר לפרגן לנהג החדש על ידי מתנה שתהיה שימושית ותראה לו את ההערכה שלכם כלפיו. במאמר שלפניכם פירטנו אודות מספר מתנות שכל נהג חדש ישמח לקבל.

מצלמה לרכב

בשנים האחרונות יותר ויותר נהגים מתקינים מצלמה ברכב כדי לצלם את הדרך. יש מצלמות שמכילות גם מערכת GPS באמצעותה ניתן לעקוב דרך הטלפון הסלולרי היכן נמצא הרכב ולדלות פרטים אודות הנסיעה שלו, וכן מערכות עם מצלמה פנימית לצילום הנהג והאדם שיושב לצידו. המצלמה שימושית במקרים של תאונות או לנסיעות שבהם רוצים לצלם את הנופים היפים. קניית מצלמה לרכב לנהג חדש יכולה להעלות את הביטחון שלו בנסיעות ברכב, ואין ספק שהוא יתלהב ממנה כשיראה את הצילומים והסרטונים מהמצלמה. באתר הזה תוכלו למצוא מידע לנהג החדש שיעזור לו לנהוג בצורה בטוחה.

כוס לרכב

בנסיעות ארוכות כדאי שיהיה ליד הנהג כוס קפה שתעזור לו להישאר עירני לאורך הנהיגה. היום קיימים מגוון כוסות מותאמים לרכב, כוסות תרמיים או כוסות עם קש. חשוב שהכוס תהיה בנויה כך שיהיה קל לשתות ממנה, ובלי שהנהג יצטרך להסיט את העיניים מהכביש. אפשר לקנות כוס מעוצבת בצבעים או דוגמאות, או לקנות כוס בעיצוב אישי המתאים לעולם התוכן של הנהג החדש. את הכוס הנהג יוכל להניח ברכב שלו, או לבדוק לגבי השכרת רכב ולקחת את הכוס איתו. הנהג יוכל להשתמש בכוס גם בנהיגה וגם ביציאות מחוץ לבית, כך שמדובר במתנה מאוד שימושית ואישית.

פח לרכב

במהלך הנסיעה אנחנו משתמשים בנייר, מעשנים סיגריה או אוכלים, וצריך מקום להשליך אליו את הפסולת המצטברת. קניית פח לרכב לנהג חדש היא קנייה שימושית מאוד, שכן רוב הרכבים היום מצוידים בפח במקום לזרוק את הפסולת מהחלון או שהפסולת תהיה מושלכת ברכב ותלכלך אותו. הפח לא תופס יותר מידי מקום ובדרך כלל מונח לפני הנוסע האמצעי במושב האחורי, כך שלכולם יש גישה נוחה אליו. אפשר לקנות פח סטנדרטי ושחור, או פח מעוצב לפי התחביבים ותחומי העניין של הנהג החדש.

 

 

מחזיק לטלפון נייד

כולנו יודעים שאסור להחזיק את הטלפון הנייד בזמן נהיגה. כדי להתגבר על הצורך הזה, יש בשוק מגוון מחזיקים לטלפון שמותקנים על גבי השמשה הקדמית או הרדיו של הרכב. אפשר להניח את הטלפון על המחזיק ולהפעיל GPS כדי לדעת לאן לנהוג, לקבל שיחות ובמקרים חריגים גם לעצור בצד ולהסתכל על ההודעות. זכרו שבמהלך נהיגה צריך להיות מרוכזים בדרך וללא הסחות דעת, וכאשר הטלפון עומד על מחזיק הוא מוריד את הדאגה הזו מראשו של הנהג ועוזר לו לנהוג בבטחה.

מחזיק מפתחות

נהג חדש מקבל גם מפתח לרכב, ומה יותר שימושי מאשר מחזיק מפתחות ייעודי? תוכלו לקנות מחזיק מפתחות מעוצב אישית, עם חריטה או תמונה, או לרכוש מחזיק מפתחות קיים בצבעים או בטקסטורות שיתאימו לנהג החדש. כדי לשדרג את המתנה אפשר להצמיד למחזיק המפתחות חיישן, כדי שאם הנהג יישכח איפה הוא הניח את המפתחות הוא יוכל לבדוק היכן החיישן נמצא.

לסיכום

קבלת רישיון נהיגה היא אירוע מרגש, ואין דרך טובה יותר לשמח נהג חדש מאשר מתנה. היום יש מגוון אביזרים וגאדג'טים שישמחו כל נהג, כמו מצלמת רכב, רוס לרכב או פח לרכב. אפשר גם לקנות לו מחזיק לטלפון הנייד או מחזיק מפתחות, שישפרו עבורו את חוויית הנסיעה. אלה מתנות ייחודיות ושימושיות שמראות את ההערכה שלכם לנהג החדש ויעזרו לו לנהוג בבטחה.

נגישות