ספרי חסידות, תשמישי קדושה ופמוטים יוקרתיים: 5 מתנות מרגשות לשומרי מסורת

חבר טוב חוגג יום הולדת והוא מסורתי? אם אתם מחפשים לרעיון למתנה מרגשת, אולי כדאי לקנות לו פריט שיחזק את האמונה שלו. פריטים אלה הם סוגי המתנות ששומרי מסורת תמיד ישמחו לקבל, ובחלקם אתם אף יכולים לבקש הדפסה אישית ולייחד את המתנה. במאמר שלפניכם ליקטנו חמש מתנות שאפשר להעניק לשומרי מסורת.

ספרי חסידות

ספרי חסידות נכתבו על ידי תנועת החסידות, ומכילים חמישה סוגי ספרים:

  1. ספרים שנכתבו ע"י מורי החסידות או הקרובים אליהם
  2. ספרים שנכתבו במטרה להלל את מנהיגי החסידות
  3. כתבים הלכתיים ברוח התנועה החסידית
  4. ספרי תפילות חסידיות
  5. ספרי סיפורים חסידיים

בכל בית של אדם שומר מצוות יש מספר ספרי תפילה או קודש, ואפשר להעשיר את הספרייה והידע שלהם בעזרת ספרי חסידות. זוהי מתנה מרגשת ואישית, ואפשר לקנות אותה כספר בודד או לקנות סט של מספר ספרים, כאשר יש סטים שמכילים אף עשרה ספרים. כמו כן, אפשר לקנות ספר אחד ולחרוט עליו הקדשה אישית, וכך להפוך את המתנה לייחודית ומרגשת.

גביע קידוש

מידי שישי יושבות המשפחות המסורתיות סביב שולחן השבת, והאבא מברך על היין שנמזג לגביע מהודר. אם אתם מחפשים מתנה לשומרי מסורת, גביע לקידוש זו מתנה נפלאה. יש גביעים במגוון צורות וסגנונות, עשויים מזכוכית, כסף או חומרים אחרים, וההיצע מאוד גבוה. אפשר לשדרג את המתנה ולהוסיף סט צלחות וסכו"ם, כך ששולחן השבת יראה אחיד ומעוצב. זוהי מתנה נהדרת למשפחות שאוהבות להדר את שולחן השבת שלהן.

 

 

ברכת הבית

ברכת הבית היא תפילה יהודית התלויה ליד דלת הכניסה לבית. התפילה נועדה לבקש שבבית זה לא יהיה צרות, מחלוקות, צער ודברים רעים אחרים. היום אפשר למצוא את נוסח התפילה במגוון רחב של צורות, סגנונות, צבעים וחומרים. יש ברכות בית חרוטות בזכוכית, ממוסגרות, עשויות מכסף או זהב ואפילו ברכות קטנות שמשמשות כמחזיק מפתחות. הברכה נועדה לזמן לבית אושר ושלווה, וברכת בית יוקרתית זו מתנה מרגשת וייחודית.

מזוזות מהודרות

זוהי מתנה נפלאה עבור חנוכת בית או כל אירוע אחר ועבור כל אדם יהודי, חילוניים ודתיים כאחד. בית המזוזה מורכב מקלף מזוזה, ובעת הקנייה חשוב לוודא שהוא כשר. אפשר לבדוק את זה בבית חב"ד, או לקנות מזוזה במקום מוכר ואמין, שמבטיח כי קלף המזוזה כשר ולא פסול. בנוסף, כדאי לזכור שהמזוזה מהווה פריט עיצובי בכניסה לבית, לכן כדאי לבחור בבית מזוזה מהודר ויוקרתי שיתאים לאופי של הבית.

פמוטים יוקרתיים

נשים שומרות מסורת מדליקות נרות שבת מידי יום שישי, ואפשר לקנות סט פמוטים מהודר כדי להעצים את חוויית הדלקת הנרות. היום אפשר למצוא פמוטים באיכות גבוהה הבנויים מזהב או כסף, וכן פמוטים מחרסינה. זוהי מתנה יפה ויוקרתית, ותוכלו למצוא אותה במגוון עיצובים בחנויות לעיצוב הבית או בחנויות של תשמישי קדושה.

לסיכום

אם אדם קרוב אליכם חוגג אירוע והוא שומר מסורת, כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של מתנות ייחודיות ומרגשות שהוא ישמח לקבל. אפשר לקנות לו ספרי חסידות, גביש קידוש מהודר או ברכת הבית מעוצבת ומסוגננת. אתם יכולים גם לקנות מזוזה מהודרת או פמוטים יוקרתיים. אלה מתנות שהם ישמחו לקבל ותמיד יזכירו להם אתכם.

נגישות